mms logo

بلاگ

سیگنال‌ من؛ تجربه‌های ارزشمند من هستند

این روزها که همه دنبال سیگنال گرفتن و سوشال سیگنال هستند، شما می‌توانید با سیگنال‌هایتان الهام‌بخش دیگران باشید! کافیست کمی سخاوت به خرج دهید. تجربه‌های تلخ و شیرین هر کسی منحصربه‌فرد است و...

استودیوگرافی - برندسازی

استودیوگرافی؛ داستان‌تان را بگویید تا برندتان را بسازید

استودیوگرافی؛ راوی داستان‌، معمار برند اگر از ما بخواهند همین‌حالا دو نفر تدوین‌گر یا طراح صحنه را نام ببریم، بعید است پاسخ آماده‌ای داشته باشیم؟ اما چرا میلیون‌ها نفر در ایران هدیه تهرانی...

نقد و بررسی کوادکوپتر DJI Phantom 4 Pro

در این قسمت از سری برنامه‌های آموزشی استودیو ایده‌پردازان، با امکانات و قابلیت‌های کوادکوپتر DJI Phantom 4 Pro آشنا خواهیم شد.

برگزاری یک سمینار یا وبینار و مدیریت آن

۱۰ مرحله برای مدیریت و برگزاری یک سمینار یا وبینار موفق

میزان موفقیت یک سمینار یا وبینار رابطه مستقیمی با رضایت مخاطبان و شرکت‌کنندگان دارد. برای اینکه بتوانید یک رویداد موفق داشته باشید نکاتی وجود دارد که شاید همه آنها را ندانید. در این...

پوشش تصویری رویدادها بخش مهمی از یک همایش یا نمایشگاه است که باید به آن پرداخته شود.

۸ دلیل برای پوشش تصویری رویدادها و مزایای آن

پوشش تصویری رویدادها فقط برای خاطره‌سازی نیست و این کار می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای کسب‌وکارهای مختلف داشته باشد. در این مطلب به 8 دلیل مهم برای پوشش ویدیویی رویدادها می‌پردازیم و از...

رهبری سمینار یک هنر و یک مهارت است که می‌توانید یاد بگیرید.

چگونه یک سمینار را رهبری کنیم؟

این روزها برگزاری سمینار به یکی از ترندهای دنیای کسب و کار بدل شده است. سمینار به دلیل ماهیت کلاس‌گونه‌‌ای که دارد قدرت آموزشی بسیار بیشتری دارد و کسب و کارها از این...

نکات مهم که برای موفقیت در ویدیو مارکتینگ باید رعایت کنید

۶ نکته مهم برای موفقیت در ویدیو مارکتینگ

این روزها اهمیت تولید محتوای ویدیویی و بازاریابی در این زمینه بر هیچ کسب‌وکاری پوشیده نیست. اما باید بدانیم که چه نکاتی را اگر رعایت کنیم به موفقیت در ویدیو مارکتینگ می‌رسیم و...

در این مطلب شما را راهنمایی می کنیم تا برای وبینار خود اهداف مناسب در نظر بگیرید

چگونه برای وبینار خود هدف‌ تعیین کنیم؟

به عنوان برگزارکننده‌ی یک رویداد، چقدر از هدف گذاری وبینار می‌دانید؟ آیا از خودتان پرسیده‌اید که چرا و به چه دلیلی این وبینار را برگزار می‌کنم؟ مخاطبانتان را چطور؟ آن‌ها را می‌شناسید و...

در این مقاله ایده هایی برای تولید محتوای ویدیویی کسب و کارها ارائه می دهیم.

۱۰ ایده برای تولید محتوای ویدیویی کسب‌وکارها

این روزها، با گسترش استفاده از اینترنت، بسیاری از کسب‌وکارها به این فضا روی آورده و سعی در جلب مشتریان از طریق اینترنت دارند. از جمله روش‌های جذب مخاطب در اینترنت می‌توان به...

۱۰ تمرین موثر برای یک سخنرانی حرفه‌ای

سخنرانی برای عموم، کار آسانی نیست. وقتی در مقابل جمعی از مردم قرار بگیریم و یا بخواهیم نکاتی را در یک ویدیوی آموزشی تدریس کنیم، مطمئنا پیش از آن دچار استرس می‌شویم. قطعا...

راهنمای ساخت ولاگ برای کسب و کارها

راهنمای ساخت ولاگ برای کسب‌وکارها

سالهاست که وبلاگ‌‌ها یکی از مهم‌ترین شبکه‌های ارتباطی در اینترنت محسوب می‌شوند. از ورزش گرفته تا سیاست و سرگرمی، وبلاگ نویسی راهی مناسب برای سازندگان محتوا است تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار...

۶ نکته مهم برای افزایش اعتماد به نفس مقابل دوربین

هریک از ما حداقل یکبار برای ارائه موضوعی و یا صحبت کردن درباره‌ی آن، مقابل دوربین قرار گرفته‌ایم. این اتفاق ابتدا بیش از هر چیز در فرد ارائه‌دهنده استرس و عدم اعتماد به...