mms logo

خدمات تولید محتوا ویدیویی

خدمات تولید محتوا ویدیویی

محتوا ویدیویی یکی از ارزشمندترین محتواهایی است که می‌تواند به تعامل هر چه بیشتر مخاطبان با برند شما کمک کند. به طور کلی، مطالعات نشان داده‌اند مغز انسان در برابر حرکت و رنگ به خوبی واکنش نشان می‌دهد و پیامی را که از این طریق دریافت می‌کند به سرعت به ذهن می‌سپارد. اگر به کانال یوتیوب توجه داشته باشید متوجه می‌شوید این کانال با استفاده از بارگذاری ویدیو مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده است و هنوز کاربرانی که وارد این فضا می‌شوند با مشاهده محتواهای ویدیویی شگفت‌زده می‌شوند. برای اینکه ویدیوها به موفقیت برسند، باید به رویه تولید محتوا ویدیویی توجه داشته باشیم.

توجه به سناریو ویدیو

اولین و شاید بتوان گفت مهمترین مسئله‌ای که در تولید محتوا ویدیویی باید به آن توجه کنید وجود سناریو در ویدیو است. ابتدا بهتر است به این موضوع بیاندیشید که هدف شما از تولید این ویدیو چیست و چه پیامی را می‌خواهید به مخاطب خود انتقال دهید. اکنون از چه شیوه‌ای می‌خواهید برای انتقال این پیام استفاده نمایید. این مسئله باعث می‌شود سناریویی در این زمینه شکل گیرد که به موفقیت برند کمک می‌کند و باعث می‌شود مخاطبان بیشتری با ویدیو شما ارتباط برقرار کنند.

استفاده از صحنه‌های جذاب

مسئله دیگری که در تولید محتوا ویدیویی باید به آن توجه داشته باشید استفاده از صحنه‌های جذاب است. به طور مثال، تصور کنید شما می‌خواهید در مورد استفاده از چمن مصنوعی در تراس صحبت کنید. اگر ویدیو شما در تراس‌های جذابی باشد که چمن مصنوعی در آنها به کار رفته است و المان‌های دیگری در آن قرار گرفته‌اند که به برجسته‌سازی چمن کمک می‌کنند بی‌شک مخاطبان به ویدیو شما اهمیت بیشتری می‌دهند و ارتباط و تعامل با ویدیو بالا می‌رود. با توجه به این مسئله می‌تواند به طور مستقیم بر فروش و یا هر هدفی که شما مد نظر دارید اثر بگذارد.

حضور کارکترهای جذاب

برندهایی که می‌خواهند تولید محتوا ویدیویی انجام دهند باید از کارکترهای جذاب در طول ویدیو خود استفاده نمایند. به طور مثال، شما می‌خواهید محصول جدیدی را در طول ویدیو معرفی کنید و به شخصی نیاز دارید که به عنوان گوینده در ویدیو صحبت کند.

تولید محتوا ویدیویی

این شخص باید فاکتورهای مختلفی را دارا باشد. نحوه بیان، نحوه نگاه کردن به دوربین، عدم ایجاد ایراد فاحش بر روی چهره و نوع پوشش می‌توانند به تعامل کاربران با ویدیو کمک نمایند. به همین دلیل، توصیه می‌شود به این مسئله توجه زیادی داشته باشید در طول تولید ویدیو از کارکترهای متناسب با کار خود استفاده نمایید.

استفاده از لوگو در ویدیو

از جمله مواردی که در تولید محتوا ویدیویی باید به آن توجه کنید استفاده از لوگو در زمان پخش فیلم است. بی‌شک، معرفی برند یکی از مهمترین اهداف شماست و زمانی که لوگو بر روی ویدیو قرار می‌گیرد سبب می‌شود مخاطبان ناخودآگاه با برند شما آشنا شوند و ارتباط قوی با آن برقرار کنند. به طور کلی، تمامی برندهایی که می‌خواهند دائما محتوا ویدیویی تولید کنند و در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و یا با این فیلم‌ها تبلیغ بگیرند باید  لوگو را استفاده کنند تا بتوانند برند خود را به یک برند شناخته‌شده تبدیل نمایند.

وجود راه‌های ارتباطی در ویدیو

اگر می‌خواهید در تولید محتوا ویدیویی موفق عمل کنید باید به وجود راه‌های ارتباطی در ویدیو توجه داشته باشید. به طور مثال، تصور کنید شما محصول جدیدی را معرفی کرده‌اید و تمامی مواردی را که در بالا به آنها اشاره شده است مد نظر قرار داده‌اید. اما اگر راه‌های ارتباطی بر روی ویدیو شما وجود نداشته باشد بخش بزرگی از مخاطبان هدف خود را از دست می‌دهید و به طور مثال اگر هدف شما فروش است به این هدف نخواهید رسید. با توجه به تمامی این موارد باید به این مسئله توجه داشته باشید و راه‌های ارتباطی را در محل مناسبی در فیلم پیاده‌سازی نمایید.

مزایای تولید محتوا ویدیویی

بهتر است بدانید تولید ویدیو می‌تواند مزایای زیادی را برای برندها به همراه داشته باشد. به طور کلی، برندهایی که به ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت می‌دهند می‌توانند موفق‌تر از کسانی عمل کنند که به این مسئله توجهی ندارند ( اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید می‌توانید مقاله اصول ساخت تیزر های تبلیغاتی را مطالعه کنید). در ادامه به معرفی برخی از مزایای استفاده از ویدیو در معرفی برندها اشاره می‌کنیم.

جلب اعتماد مخاطب

به طور کلی، یکی از مهمترین مزایایی که تولید ویدیو برای برندها به همراه دارد جلب اعتماد مخاطبان است. بررسی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته‌اند نشان می‌دهند مخاطبان به برندها و کسب‌وکارهایی که از ویدیو استفاده می‌کنند اهمیت بیشتری می‌دهند. به همین دلیل، برندهایی که تولید ویدیو را مد نظر خود قرار می‌دهند حتی اگر به تازگی کار خود را آغاز کرده باشند به رشد بیشتری می‌رسند و این مسئله بسیار ارزشمند است.

افزایش مخاطبان

مزیت دیگری که تولید محتوا ویدیویی برای برندها به همراه دارد افزایش مخاطبان است. باید بدانید حتی تنبل‌ترین افراد که حوصله خواندن متن و یا مشاهده تصویر را ندارند ویدیو را نگاه می‌کنند و اگر این ویدیو بر اساس اصول تولید شده باشد با آن ارتباط برقرار می‌نمایند. به همین دلیل، جای تعجب نیست مخاطبانی که به تولید ویدیو در مارکتینگ خود اهمیت می‌دهند مخاطبان بسیار بیشتری را دریافت می‌کنند و این مسئله می‌تواند رشد برند را به همراه داشته باشد. نگاهی به برندهای بزرگ و معتبر دنیا نشان می‌دهد تمامی آنها به تولید ویدیو اهمیت زیادی می‌دهند.

تبدیل شدن به یک برند پرطرفدار

اکنون دیگر متوجه شده‌اید تولید محتوا ویدیویی مزایای زیادی دارد و می‌تواند مخاطبان شما را افزایش دهد. بنابراین، اگر بگوییم تولید ویدیو باعث می‌شود برند شما به یک برند شناخته‌شده و پرطرفدار تبدیل شود بی‌راه سخن نگفته‌ایم. هر چقدر تعداد تولید ویدیوهای هدفمند در یک کسب‌وکار بیشتر باشد، به همان اندازه برند با رشد بیشتری روبه‌رو می‌شود. این مسئله برای برندهایی که کار خود را به تازگی آغاز کرده‌اند و می‌خواهند در میان رقبای خود مطرح شوند بسیار مهم است و رشد زیادی را برای آنها به همراه خواهد داشت. در نتیجه، توصیه می‌شود برندهایی که می‌خواهند به موفقیت برسند به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

آیا تمامی کسب‌وکارها به تولید ویدیو نیاز دارند؟

ممکن است در روند تولید محتوا ویدیی این سوال برای شما پیش بیاید آیا تمامی کسب‌وکارها به تولید ویدیو نیاز دارند. اگر بخواهیم پاسخ سریعی به این سوال بدهیم باید بگوییم مهم نیست کسب‌وکار شما چیست، بلکه مسئله مهم این است که تولید ویدیو را مد نظر داشته باشید. همانطور که می‌دانید این روزها رقابت در دنیای کاری بسیار شدید است و استراتژی‌های قدیمی دیگر پاسخگو نخواهند بود. ویدیو از جمله مواردی است که باعث می‌شود مخاطبان توجه بیشتری به یک برند داشته باشند و همین امر منجر به موفقیت آن برند می‌شود.

تولید محتوا ویدیویی با ایده‌پردازان

اکنون دیگر متوجه شده‌اید که تولید ویدیو رویه پیچیده‌ای دارد و به سادگی نمی‌توانید ویدیو را با در دست گرفتن یک دوربین تولید کنید. توصیه می‌شود قبل از تولید هر ویدیو ابتدا چند ویدیویی را که به کار شما مرتبط است نگاه کنید تا بتوانید ذهن خود را باز کنید و با نگاه دقیق‌تری در این زمینه تصمیم‌گیری نمایید. استودیو ایده‌پردازان یکی از موفق‌ترین استودیوهای کشور در زمینه تولید ویدیو برای برندهای مختلف است. ایده‌پردازان تا به حال با افراد متعددی کار کرده است و هر یک از آنها اکنون برند مهم و برجسته‌ای در این زمینه هستند. اگر شما نیز می‌خواهید وارد تولید ویدیو شوید می‌توانید با کارشناسان ما در استودیو ایده‌پردازان در تماس باشید.

درخواست خدمات تولیدمحتوای ویدیویی

جهت درخواست تولید محتوای ویدئویی لطفا مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان استودیو ایده‌پردازان، کمتر از ۲۴ساعت با شما تماس خواهند گرفت.