mms logo

نکات مهم و نحوه انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی

موزیک ابزار قدرتمندی برای ارتباط با دنیای اطراف است. بهتر است همین الان بلند شوید و یک موزیک شاد پلی کنید! چه احساسی دارید! بی‌شک، سطح هیجانتان بالا رفته است و حس مثبت‌اندیشی در شما افزایش یافته است. اکنون موزیک را تغییر دهید و یک موزیک غمگین بگذارید! چه حسی را تجربه می‌کنید! این موزیک باعث شده است مود شما کاهش یابد و حتی ممکن است تمایل به گریه داشته باشید. با این مورد، اکنون به خوبی می‌دانید چرا انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی یکی از اصولی است که تمامی تولیدکنندگان محتوا باید به آن توجه داشته باشند. در ادامه تلاش می‌کنیم به صورت تخصصی به موضوع موزیک برای تیزر تبلیغاتی بپردازیم.

موزیک مکملی برای انتقال پیام است!

قبل از آنکه بخواهیم به موضوع انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی بپردازیم بهتر است به این موضوع توجه کنیم که هدف از انتخاب موزیک چیست. کارشناسان به این موضوع اشاره می‌کنند موزیک مکملی برای انتقال پیام است. تیزر تبلیغاتی شما با اهداف مختلفی ساخته می‌شود و یک موزیک مناسب می‌تواند به شما کمک کند پیام‌ را به شیوه‌ای اثرگذار به مخاطب خود انتقال دهید. به همین دلیل، تمامی کسانی که در این حیطه مشغول به فعالیت هستند باید به انتخاب موزیک مناسب توجه داشته باشند.

موزیک محتوا را ارزشمند می‌کند!

انتخاب موزیک مناسب بر روی تیزر تبلیغاتی محتوا را ارزشمند می‌کند. برای اینکه به درک بهتری از این موضوع برسید تیزر خود را بدون هیچ گونه کلامی مشاهده کنید. چه حسی دارید؟ آیا می‌توانید به اهمیت محتوا و پیام تیزر پی ببرید؟ اکنون بهتر است موزیک را به تیزر بیافزایید و به آن نگاه کنید! چه حسی دارید؟ آیا احساس می‌کنید محتوای شما ارزشمند شده است؟ موزیک چاشنی تیزر تبلیغاتی است!

نکات مهم و نحوه انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی

نکات مهم در انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید موزیک برای تیزر تبلیغاتی را انتخاب کنید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. یکی از مواردی که باعث می‌شود تیزر تبلیغاتی شما با شکست روبه‌رو شود و مورد استقبال قرار نگیرد، استفاده از موزیک نامناسب بر روی آن است. هر موزیکی که زیبا باشد، نباید بر روی تیزر تبلیغاتی شما به کار برده شود. بلکه شما در زمان انتخاب موزیک باید به موارد متعددی توجه داشته باشید تا بتواند عمق و مفهوم تیزر را به خوبی انتقال دهید.

روند تیزر تبلیغاتی را مد نظر بگیرید!

اولین و شاید بتوان گفت مهمترین مسئله‌ای که در انتخاب موزیک باید مد نظر قرار دهید روند تیزر است. تیزرها با اهداف مختلف و شیوه‌های متنوعی ساخته می‌شوند. برخی از تیزرها روند کندی دارند و برخی از تیزرها روند تندی دارند. اکنون سوال این است که آیا باید از یک نوع موزیک در هر دو تیزرها استفاده کرد؟! بی‌شک، پاسخ به این سوال منفی است و تولید کننده محتوا باید موزیک را مبتنی بر روند تیزر انتخاب کند! اگر به فیلم‌های بزرگ هالیوودی که در تاریخ ماندگار شده‌اند نگاهی بیاندازید، دقیقا به همین مطلب پی می‌برید و متوجه می‌شود که نوع تیزر می‌تواند به شما کمک کند بهترین موزیک را انتخاب کنید.

به مفهوم تیزر توجه کنید!

از جمله مواردی که در زمان انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی باید مد نظر قرار دهید مفهوم تیزر است. آیا تیزر شما یک تیزر از سالن آرایشی است؟ آیا تیزر شما یک تیزر نمایشگاهی است؟ (اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله چگونه تیزر نمایشگاهی بسازیم؟ را مطالعه کنید). آیا تیزر شما یک تیزر آموزشی است؟ تمامی این موارد در انتخاب موزیک اثر می‌گذارند. شما نباید موزیکی را که برای تیزر سالن آرایشی به کار می‌برید برای تیزر نمایشگاهی نیز به کار ببرید. زیرا اهداف این دو تیزر با یکدیگر متفاوت است.

از آهنگ‌های ترند استفاده کنید!

برای اینکه بتوانید در انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی موفق عمل کنید، باید به آهنگ‌های ترند توجه داشته باشید. به ویژه اگر می‌خواهید محتوای خود را در فضاهای مجازی از جمله اینستاگرام به اشتراک بگذارید، آهنگ‌های ترند باعث می‌شوند که محتوای شما زودتر دیده شود. بهتر است بدانید حتی اگر می‌خواهید از یک موزیک قدیمی استفاده کنید، باید آن را به جا به کار ببرید. طبق تجارب ما مشخص شده است زمانی که از موزیک ترند بر روی تیزر استفاده می‌شود، آن تیزر به سرعت وایرال می‌شود و در نتیجه می‌تواند به شما کمک کند به اهداف خود دست پیدا کنید و این مسئله بسیار ارزشمند است.

از آهنگ‌های بی‌کلام استفاده کنید!

توصیه می‌شود در زمان انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی از آهنگ‌های بی‌کلام استفاده کنید. البته باید بدانید در این مورد هیچ ضرورتی وجود ندارد، اما زمانی که موزیک شما بی‌کلام است، بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد و حتی طول عمر آن بالا می‌رود (یعنی شما می‌توانید مدت زمان طولانی‌تری از این تیزر استفاده نمایید). با اینکه این نکات ساده و پیش‌وپاافتاده به نظر می‌رسند، اما توجه به آنها به شما کمک می‌کند که تیزر خود را بیشتر به مخاطبان نشان دهید و برند خود را به یک برند شناخته شده و بسیار قوی تبدیل نمایید.

استودیو ایده پردازان، در کنار شما برای تولید محتوای ویدیویی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید انتخاب موزیک باید هوشمندانه صورت گیرد. موزیک قرار است عمق و مفهوم تیزر شما را زیاد کند و مخاطبان زیادی را به سمت برند شما بکشاند. با توجه به تمامی این موارد، اگر در انتخاب موزیک برای تیزر تبلیغاتی هوشمندانه عمل نکنید، بی‌شک اقبال زیادی را برای موفقیت از دست می‌دهید. استودیو ایده پردازان یکی از بزرگترین مراکزی است که در زمینه تولید محتوا ویدیویی فعالیت دارد و ویدیوهایی با کیفیت بسیار بالا را برای شما می‌سازد.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان استودیو ایده‌پردازان، کمتر از ۲۴ساعت با شما تماس خواهند گرفت.