mms logo

چگونه تیزر نمایشگاهی بسازیم؟

امروزه، حضور در نمایشگاه به یک مسئله بسیار مهم تبدیل شده است و تمامی کسانی که می‌خواهند در کار خود به رشد برسند باید به حضور در نمایشگاه توجه داشته باشند. در کنار تمامی فوایدی که حضور در نمایشگاه به همراه دارد، باید بدانید ثبت لحظاتی که در نمایشگاه هستید می‌تواند به موفقیت شما در سال‌های آینده کمک کند و به عنوان رزومه کاری در آرشیو شرکت باقی بماند. اما اکنون سوال این است که تیزر نمایشگاهی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. در ادامه تلاش می‌کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه با شما در میان بگذاریم.

چرا باید تیزر نمایشگاهی بسازیم؟

ساخت تیزر از لحظات حضور در نمایشگاه فواید زیادی را برای شما به همراه دارد. اولا، این کار باعث می‌شود که شما قدرت خود را به مشتریان خود نشان دهید و خود را در میان رقبایتان برجسته و متفاوت سازید. از طرف دیگر، حضور در نمایشگاه و ساخت فیلم از آن می‌تواند لحظات حضور شما را با مشتریانتان به اشتراک بگذارد و این مسئله به طور مستقیم بر اعتماد آنها به شما اثر می‌گذارد. ساخت تیزر از نمایشگاه در مقایسه با نوشتن مطلب و یا عکس قدرت بیشتری دارد و باعث می‌شود مشتریان ارتباط بیشتری با شما برقرار کنند.

نکات مهم در ساخت تیزر نمایشگاهی

اکنون با دلایل مهم ساخت تیزر آشنا شدید. البته باید بدانید دلایلی که در اینجا مطرح کردیم محدود هستند و شما می‌توانید با توجه به چهار چوب کاری خود دلایل دیگری را به این لیست اضافه کنید. اگر می‌خواهید به موفقیت برسید، باید در ساخت تیزر به موارد متعددی توجه داشته باشید. این مسئله باعث می‌شود تیزر شما با اهداف سازمانی‌تان همخوانی داشته باشد و در نتیجه می‌توانید در کار خود به موفقیت برسید. نکاتی که در اینجا مطرح می‌شوند شما را در مسیر ساخت یک تیزر مناسب راهنمایی می‌کنند.

پوشش تمامی وقایع به صورت داستان‌وار

یکی از مهمترین مواردی که در ساخت تیزر نمایشگاهی باید به آن توجه داشته باشید پوشش تمامی وقایع به صورت داستان‌وار است. به طور مثال، تصور کنید شما در نمایشگاهی به مدت ۴ روز حضور دارید. بی‌شک، در این مدت وقایع زیادی رخ می‌دهند. افراد زیادی به غرفه می‌آیند و بخش پشتیبانی با قدرت زیاد کار می‌کند. همچنین، افراد سرشناس و یا برندهای برتر ممکن است وارد غرفه شما شوند و این مسئله می‌تواند به عنوان رویدادهای مهم در فیلم ثبت شود!

نکته مهم: این وقایع باید به صورت هدفدار و مانند یک داستان معنادار بهم متصل شوند. اگر ارتباط معنایی میان سکانس‌های مختلف وجود نداشته باشد، تیزر نمایشگاهی شما بی‌معنی خواهد شد و یا حتی ممکن است باعث واکنش منفی دیگران شود. به همین دلیل، داستان‌پردازی در زمان ساخت تیزر بسیار مهم است و می‌تواند به زیبایی و اثرگذاری فیلم شما کمک کند. اگر خودتان در این زمینه تخصص ندارید، می‌توانید با افرادی که در زمینه تولید محتوا ویدیویی تخصص دارند مشورت کنید.

تمرکز بر اهداف مهم در نمایشگاه

مسئله دیگری که در زمان ساخت تیزر نمایشگاهی بسیار مهم است و باعث می‌شود تیزر شما به یک تیزر تاثیرگذار و مناسب تبدیل شود تمرکز بر اهداف مهم در نمایشگاه است. بهتر است بدانید هر برندی با هدف خاصی در نمایشگاه حضور پیدا می‌کند. ممکن است هدف یک برند معرفی محصولات تازه و هدف یک برند حضور مقتدرانه در نمایشگاه باشد. مهم نیست که هدف شما چیست! بلکه مسئله مهم این است که اهداف به خوبی در تیزر بازنمایی گردند. این امر باعث می‌شود ارزش تیزر شما به مقدار بسیار زیادی بالا برود و حتی در سال‌های آینده می‌توانید از این تیزر به عنوان منبعی برای سنجش موفقیت خود استفاده کنید.

نشان دادن غرفه به عنوان محلی از هویت برند

از جمله مواردی که باید در تیزر نمایشگاهی به خوبی نشان داده شود غرفه است. بی‌شک، شما برای غرفه‌آرایی به مواردی توجه دارید و تلاش می‌کنید غرفه خود را هر چه زیباتر نشان دهید. بسیاری از کاربران و مشتریانی که در نمایشگاه حضور نداشته‌اند تمایل دارند که غرفه شما را ببینند. اگر غرفه در تیزر به خوبی نشان داده شود می‌تواند به عنوان محلی از نمایش قدرت و اقتدار در نظر گرفته شود. با توجه به تمامی این موارد، شما باید در تیزر در زمانی که داستان حضور خود را در نمایشگاه به تصویر می‌کشید غرفه خود را به خوبی نشان دهید.

کوتاه بودن تیزر

یکی از مسائلی که باید در ساخت تیزر نمایشگاهی مد نظر قرار دهید کوتاه بودن تیزر است. طولانی بودن تیزر باعث می‌شود بیننده خسته شود و حتی ممکن است احساس خوب خود را نسبت به تیزر از دست بدهد. تمامی وقایعی که در چند روز حضور در نمایشگاه رخ داده‌اند باید به خوبی در تیزر نمایش داده شوند، اما باید به اندازه‌ای کوتاه باشند که بیننده را خسته و کلافه نکنند. به همین دلیل، باید بدانید ساخت تیزر نیازمند تجربه و تخصص است و شما باید کار خود را به کسانی بسپارید که در این زمینه تخصص دارند.

ساخت تیزر به صورت مداوم، ساخت تاریخچه شرکت

بهتر است بدانید ساخت تیزر می‌تواند آرشیوی از تاریخچه شرکت باشد. به طور مثال، ممکن است شما هر ساله در نمایشگاه x که به برندتان مرتبط است شرکت کنید. پس از ۱۰ سال، می‌توانید این تیزرها را در کنار یکدیگر بگذارید و به عنوان یک تاریخچه نگاه کنید. قراردهی تیزرها در کنار یکدیگر هر چند سال یکبار خودش می‌تواند یک محتوای خاص و متفاوت باشد و شما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. تیزر می‌تواند به شما کمک کند اهداف خود را بازنگری کنید و ببینید آیا توانسته‌اید به اهداف خود دست پیدا کنید یا خیر!

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ساخت تیزر نمایشگاهی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید تیزر نمایشگاهی به شما کمک می‌کند مدت زمانی را که در نمایشگاه حضور دارید مانند یک داستان کوتاه به تصویر بکشید و این امر نقش بسیار مهمی در رشد و تقویت برند شما دارد. نمایش تیزر در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود که جایگاه شما به عنوان یک برند ارتقا پیدا کند و مخاطبان احساس بهتر به شما دارند و اعتمادشان به شما بیشتر می‌شود. ساخت تیزر یک کار تخصصی است و استودیو ایده پردازان در این زمینه کنار شما خواهد بود.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان استودیو ایده‌پردازان، کمتر از ۲۴ساعت با شما تماس خواهند گرفت.