mms logo

تولید محتوا برای پیج آموزش فروش، تکنیک‌های مهم برای موفقیت

تولید محتوا برای پیج آموزش فروش

فروش و معامله از جمله مواردی است که همواره و در طول تاریخ انسان‌ها به آن نیاز داشته‌اند. پس از قرن بیست‌ویکم و تخصصی شدن تمامی امور، کارشناسان به این نتیجه رسیدند فروش یکی از مشاغلی است که باید نگاه حرفه‌ای به آن داشته باشیم. به همین دلیل، امروزه، دوره‌های متعدد فروش برگزار می‌شود و به افراد آموزش داده می‌شود با مشتری تعامل سازنده‌ای برقرار کنند. اگر شما در این زمینه خبره هستید و می‌خواهید پیج خود را راه اندازی کنید، باید به تولید محتوا برای پیج آموزش فروش توجه داشته باشید. به نظر شما چگونه می‌توانیم پیج خود را به موفقیت برسانیم!

چرا باید فروش تخصصی باشد؟

اولین و مهمترین مسئله‌ای که در زمان تولید محتوا برای پیج آموزش فروش باید به آن توجه داشته باشید معرفی فروش به عنوان یک رشته تخصصی است. هنوز افراد زیادی هستند که می‌گویند فروش کار ساده‌ای است و نیاز به آموزش ندارد! شما باید قادر باشید که این تفکر را تغییر دهید و به افراد بگویید فروش علمی پیچیده و پر از چالش است!

تولید محتوا برای پیج آموزش فروش

چگونه رشته فروش را معرفی کنم؟

اگر می‌خواهید در زمینه تولید محتوا برای پیج آموزش فروش به موفقیت برسید، باید رشته فروش را به خوبی ارائه دهید. یکی از سناریوهایی که در این زمینه وجود دارد به شرح زیر است: « یک ویدیو بسازید و در کنار هم یک فروشنده با تجربه و بی تجربه را قرار دهید. پروسه خرید مشتری از فروشنده باتجربه و فروشنده‌ بی‌تجربه را به تصویر بکشید و با مقایسه آنها مواردی را که می‌خواهید به کاربران خود انتقال دهید. در پایان، تصمیم‌گیری را به آنها بسپارید و بگویید این شما هستید که باید تصمیم‌گیری کنید که آیا فروش یک کار تخصصی است  و یا یک کار ساده که همه می‌توانند انجام دهند!!».

معرفی تکنیک‌های فروش در پیج

مسئله‌ای که در تولید محتوا برای پیج آموزش فروش باید مد نظر قرار دهید معرفی تکنیک‌های فروش است. به طور مثال، یک تکنیک که در طول دنیا زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد face in the door است. در این روش، ابتدا فروشنده شرایط سختی را می‌گوید و سپس شرایط را تعدیل می‌دهد و ناخودآگاه این حس را در مشتری به وجود می‌آورد که مشتری باعث شده است فروشنده کوتاه بیاید. این تکنیک باید به جا و بر اساس اصول مورد استفاده قرار گیرد. هر چقدر تکنیک‌هایی که در پیج شما آموزش داده می‌شوند بیشتر باشند، به همان اندازه به موفقیت بیشتری می‌رسید.

معرفی فروشندگان برتر و بازگویی تجربه آنها

شاید بتوان گفت از جمله مواردی که در زمان تولید محتوا برای پیج آموزش فروش باید مد نظر قرار گیرد معرفی فروشندگان برتر و تجارب آنهاست. هیچ‌چیز مانند وجود افراد موفق نمی‌تواند به دیگران این حس را دهد که آنها نیز می‌توانند به موفقیت برسند. به طور مثال، یکی از مجلات اینترنتی در آمریکا تجربه فروشندگان را بازگو می‌کند. در یکی از این تجارب فروشنده‌ای گفته بود مذاکرات طولانی و خسته کننده با مشتریان باعث شده بود که آنها از خرید سرباز زنند. در نتیجه، تعیین زمان برای مذاکره از جمله اموری است که باید به آن توجه شود. این خاطرات و تجارب پیج شما را به یک پیج تخصصی فروش تبدیل می‌کند.

ویدیو، تنها عامل موفقیت شما

تا به اینجا در مورد موارد متعددی برای تولید محتوا برای پیج آموزش فروش صحبت کردیم. اما باید بدانید نوع محتوایی که برای این کار انتخاب می‌کنید اهمیت زیادی دارد. امروزه، الگوریتم‌های اینستاگرام تغییرات زیادی کرده است و ویدیو یکی از مهمترین محتواهایی است که به موفقیت شما کمک می‌کند. بنابراین، برای تولید محتوا باید تمرکز و بودجه خود را بر تولید ویدیو اختصاص دهید و به صورت هدفمند در این مسیر قدم بردارید.

با موبایل ویدیو تولید کنید!

ممکن است کسانی که می‌خواهند برای تولید محتوا برای پیج آموزش فروش اقدام کنند به این مسئله اشاره نمایند هزینه فیلمبرداری زیاد است و این مسئله بیشتر از بودجه تبلیغاتی آنهاست. بهتر است کار را ساده کنید. شما می‌توانید با موبایل خود ویدیو تولید کنید و نیازی به دوربین‌های حرفه‌ای ندارید. شما باید نورپردازی، کادربندی و انتخاب طرح‌ها و صحنه‌های مناسب را بیاموزید تا بتوانید محتوا را تولید کنید. برای اینکار می‌توانید به پیج‌های موفق نگاهی بیاندازید و از آنها ایده بگیرید. هر چقدر تولید محتوا ویدیویی شما هدفمند‌تر و بهتر باشد، به همان اندازه به موفقیت‌های بیشتری می‌رسید.

لایات پیج را در نظر بگیرید!

از جمله مواردی که باید در زمان تولید محتوا برای پیج آموزش فروش جدی گرفته شود طراحی لایات ویژه برای پیج است. لایات پیج شما باید به گونه‌ای باشد که حس حرفه‌ای بودن را منتقل کند. به طور مثال، به پیج زیر نگاه کنید:

تولید محتوا برای پیج آموزش فروش

این پیج چه حسی را در شما به وجود می‌آورد؟ آیا احساس می‌کنید در حال خرید و یا ارتباط با یک پیج ویژه هستید؟ اکنون به تصور زیر نگاه کنید:

تولید محتوا برای پیج آموزش فروش

آیا این پیج حسی از معتبر بودن را به شما انتقال می‌دهد؟! همانطور که متوجه شده‌اید لایات پیج چیزی است که باید توجه یژه‌ای به آن داشته باشید.

هدفمند پیش بروید!

به طور کلی، چیزی که باعث موفقیت تولید محتوا برای پیج آموزش فروش می‌شود هدفمند بودن است. شما باید برنامه محتوایی مناسبی برای پیج خود داشته باشید. عدم بارگذاری هدفمند محتوا یکی از اموری است که منجر به شکست شما می‌شود. استفاده از استراتژی‌های مناسب از جمله برگزاری مسابقات و یا پست‌های نظر سنجی شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهند و سبب می‌شوند که به زودی کاربران زیادی را جذب کنید و به یک برند شناخته شده در مسیر آموزش فروش تبدیل شوید.

استودیو ایده پردازان، در کنار شما برای موفقیت

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات مناسبی را در مورد تولید محتوا برای پیج آموزش فروش در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید برای موفقیت در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر شما به تولید محتوا ویدیویی نیاز دارید. اما چیزی که در این میان اهمیت زیادی دارد خلاقیت و استفاده از ایده‌های جدید است. برای اینکار باید با کارشناسان در تماس باشید و از مشاوره‌های آنها بهره‌مند شوید. استودیو ایده پردازان یکی از بزرگترین مراکز تولید محتوا ویدیویی در ایران است. کارشناسانی که در این استودیو مشغول به کار هستند اطلاعات مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان استودیو ایده‌پردازان، کمتر از ۲۴ساعت با شما تماس خواهند گرفت.