معماری و هنر یکی از مواردی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و میتواند بر احساس افراد اثر بگذارد. امروزه، تقریبا تمامی افراد به این نتیجه رسیدهاند محیط اطراف اثرات زیادی بر بهرهوری در طول روز دارد و در نتیجه جای تعجب نیست که درخواست زیادی برای پیجهای دکوراسیون و معماری وجود دارد. اما اکنون سوال این است که آیا تمامی پیجهایی که با هدف معماری وارد اینستاگرام میشوند به موفقیت میرسند؟! پاسخ به این سوال منفی است. چیزی که میتواند به موفقیت شما در اینستاگرام و پلتفرمهای دیگر اجتماعی کمک کند تولید محتوا برای پیج معماری به روشی متفاوت و خاص است.
نیاز ایجاد کنید!
یکی از مهمترین مواردی که در زمان تولید محتوا برای پیج معماری باید به آن توجه داشته باشید ایجاد نیاز است. شما باید محتوای خود را به گونهای تولید کنید که کاربر پس از نگاه کردن آن احساس کند به آن نیاز دارد. به طور مثال، شما میتوانید تصویری از یک تراس که به انباری تبدیل شده است نشان دهید. سپس، آن را با المانهای ساده و کم هزینه مانند چمن مصنوعی تزیین کنید و آن را به کاربر خود نشان دهید. در پایان، کاربر احساس میکند باید تراس خود را تغییر دهد و این مسئله باعث میشود درخواستهای زیادی به سمت پیج شما ارسال شود.
از ویدیوهای کوتاه استفاده کنید!
یکی دیگر از مواردی که در زمان تولید محتوا برای پیج معماری باید به آن توجه داشته باشید استفاده از ویدیوهای کوتاه است. ویدیوهای کوتاه باعث میشوند که تعامل زیادی با پیج شما صورت گیرد. این ویدیوها میتوانند به صورت تایم لپس از یک روز کاری در دفتر شما تهیه شوند و یا مسیر بازدید از پروژه را نشان دهند. در واقع؛ کاربران تمایل زیادی دارند که با صاحب پیج همراه شوند و به صورت مجازی او را در شرایط مختلف همراهی کنند. اگرشما هوشمندانه از این روش استفاده کنید، میتوانید اقتدار کاری خود را نشان دهید که این امر برای شما اعتبار به ارمغان میآورد.
پروژههای خود را از آغاز تا پایان نشان دهید!
مسئله دیگری که در زمان تولید محتوا برای پیج معماری باید به آن دقت کنید نشان دادن آغاز تا پایان پروژههای کاری است. به طور مثال، تصور کنید پروژه معماری یک سالن تئاتر و یا یک سالن همایش به شما سپرده شده است. شما میتوانید ابتدا از آن پروژه که هنوز تغییراتی در آن ایجاد نشده است تصاویر و ویدیو تهیه کنید. پس از اتمام کار ویدیو و تصاویر را به کاربران نشان دهید تا خودشان به تغییرات پی ببرند. این کار نشان میدهد شما چقدر در کار خود تخصص دارید.
نکات طلایی و کاربردی را مطرح کنید!
از جمله مواردی که در زمان تولید محتوا برای پیج معماری باید مد نظر قرار دهید استفاده از نکات طلایی و کاربردی است. به طور مثال، شما میتوانید یک ویدیو کوتاه داشته باشید که چرا باید از رنگهای مکمل استفاده کنیم و یا پرسپکتیو چیست. کاربران پیج شما میتوانند از مطالبی که در این ویدیو به اشتراک گذاشته شده است استفاده کنند و در نتیجه همین امر موفقیتهای زیادی را برای شما به همراه خواهد آورد ( زیرا برند شما در ذهن کاربران باقی میماند و این کار به برندسازی کمک مینماید).
از علم روز غافل نشوید!
علم معماری مانند تمامی علوم دیگر رو به پیشرفت است و دائما تحولات زیادی در آن به وجود میآید. کسانی که تولید محتوا برای پیج معماری را انجام میدهند باید به این علوم و تغییرات تسلط کافی داشته باشند و آنها را در پیج خود پیادهسازی کنند. چیزی که باعث میشود عملکرد شما با عملکرد افراد دیگر متفاوت باشد بازنمایی این امر است که شما بر اساس علم روز دنیا پیش میروید و در کار خود پیشرو هستید.
تیم خود را معرفی کنید!
از جمله مواردی که در زمان تولید محتوا برای پیج معماری باید به آن توجه داشته باشید معرفی تیم کاری است. هر معماری با کمک تیم خودش به موفقیت میرسد. اگر تیم کاری خود را نشان دهید در واقع تلویحا این مسئله را القا میکنید شما فردی اجتماعی و تعاملگرا هستید. در نتیجه، کاربران پیج شما نیز حس خوبی به پیجتان خواهند داشتد و همین امر باعث میشود برند شما به یک برند همیشگی و تکرار نشدنی تبدیل شود.
استفاده از ویدیو را مد نظر قرار دهید!
امروزه، الگوریتمهای اینستاگرام تغییرات زیادی کرده است و این مسئله باید در زمان تولید محتوا برای پیج معماری مد نظر قرار گیرد. برای اینکه بتوانید در شبکههای اجتماعی موفق شوید باید برای تولید محتوا ویدیویی اقدام کنید. مطالعات نشان دادهاند حتی تنبلترین افراد واکنش خوبی را به ویدیو نشان میدهند. ترکیب رنگ، صدا، حرکت و نور باعث میشود که مغز انسان درگیر شود و این دقیقا همان چیزی است که صاحبان پیج به دنبال آن هستند و میتوانند با این کار برند خود را به یک برند شناختهشده تبدیل کنند.
نکات مهم در ساخت ویدیو
البته باید بدانید هر ویدیویی در زمان تولید محتوا برای پیج معماری به موفقیت نمیرسد. در زمان تولید محتوا برای پیج معماری باید به نکات زیر توجه داشته باشید:
- طول ویدیو باید مناسب باشد: ویدیوهایی که زیادی طولانی هستند معمولا دیده نمیشوند. به همین دلیل، باید زمان مناسبی برای ویدیو انتخاب شود.
- ویدیو باید خلاقانه باشد: قبل از ساخت ویدیو باید به این سوال پاسخ دهید ویدیو شما چه چیز متفاوتی دارد که دیگران باید به آن نگاه کنند.
- ویدیو باید تعامل برانگیز باشد: محتوای ویدیو باید به گونهای باشد که ذهن مخاطب را درگیر کند تا در پایان کامنت بگذارد و یا ویدیو را برای دیگران بفرستد.
استودیو ایده پردازان، در کنار شما برای رسیدن به موفقیت
تا به اینجا تلاش کردیم نکات مهمی را برای تولید محتوا برای پیج معماری در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شدهاید تولید محتوا یکی از کارهایی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است و موفقیت پیج شما بیشک به تولید محتوا بستگی دارد. تولید محتوا ویدیویی میتواند شما را به یک برند موفق و شناختهشده تبدیل کند و اگر در این مسیر هوشمندانه عمل کنید به موفقیتهای زیادی دست خواهید یافت. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.