امروزه، حضور در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام باعث شده است که برندها به رشد قابل توجهی دست پیدا کنند و به موفقیتهای زیادی برسند. بهتر است بدانید بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند تا دهه آینده فروش در فضای اینترنت به یک ترند کلی خریدوفروش تبدیل میشود و برندهایی که در این بازار حضور ندارند دیگر نمیتوانند به کار خود ادامه دهند. محصولات زیادی در این فضا قابل فروش هستند و بیشک بدلیجات طرفداران زیادی دارند. اگر شما میخواهید پیجی برای فروش بدلیجات داشته باشید، باید بدانید تولید محتوا بسیار مهم است و به موفقیت شما کمک میکند. در ادامه به نکات مهم در زمینه تولید محتوا برای پیج بدلیجات میپردازیم.
معرفی محصولات
وقتی صحبت از تولید محتوا برای پیج بدلیجات میشود شما باید کار خود را با معرفی محصولات آغاز کنید. این بخش یکی از حساسترین بخشهایی است که بسیاری از افراد بیتفاوت و بدون در نظر گرفتن موارد مهم از کنار آن عبور میکنند. بهتر است بدانید شما ابتدا باید به این مسئله فکر کنید که محصولات شما چه ویژگیهایی دارند که کاربران باید برای خرید آن اقدام کنند. آیا کیفیت محصولات شما بالاست؟ آیا محصولات شما دارای گارانتی هستند؟ آیا محصولات شما ساختار ویژهای دارند که در هیچجای دیگر پیدا نمیشود؟ پاسخ به این سوالات میتواند مسیر را برای ادامه تولید محتوا باز کند و به شما کمک نماید به صورت استوار این مسیر را طی کنید.
چرا باید از ویدیو استفاده کنیم؟
یکی از مهمترین مواردی که در زمان تولید محتوا برای پیج بدلیجات باید به آن توجه شود استفاده از ویدیو است. همانطور که میدانید امروزه الگوریتمهای اینستاگرام تغییرات زیادی کرده است و به ویدیو ارزش زیادی میدهد. بنابراین، اگر پیج شما ویدیو داشته باشد، مشتریان بالقوه بیشتری را پیدا میکنید و این مسئله نقش زیادی در موفقیت شما خواهد داشت. اما اکنون سوال این است آیا هر ویدیویی با موفقیت روبهرو میشود؟! پاسخ به این سوال قطعا منفی است. تنها ویدیوهایی در فضای اینترنت دیده میشوند که برخی از نکات در ساخت آنها رعایت شود. در ادامه تلاش میکنیم به نکات مهم در ساخت ویدیو بپردازیم.
نکات مهم برای تولید ویدیو
نکات مهم برای تولید محتوا برای پیج بدلیجات به شرح زیر هستند:
- ویدیو باید خلاقانه باشد
- ویدیو باید مشخصات بدلیجات را به خوبی نشان دهد
- فضای ویدیو باید ترغیب کننده باشد
- ویدیو باید سناریو داشته باشد
- ویدیو باید به گونهای باشد که احساسات کاربر را درگیر کند
- ویدیو باید واقعی باشد (یعنی دقیقا جنس شما را نشان دهد نه یک تصویر ایدهآل از آن!)
عکسهای حرفهای
در کنار ساخت ویدیو در زمان تولید محتوا برای پیج بدلیجات بهتر است به استفاده از عکسهای حرفهای توجه داشته باشید. عکس میتواند روح زیادی را به پیج شما ببخشد. اما برای عکسبرداری مانند فیلمبرداری باید نکات زیادی را در نظر داشته باشید. عکسها باید زیبایی بدلیجات را به خوبی نشان دهند. بهتر است تصویر پسزمینه زیاد شلوغ نباشد تا کاربر بتواند تمرکز زیادی بر روی بدلیجات داشته باشد و تمرکزش از روی عکس به موارد دیگر نرود. برای تصاویر باید یک صفحه مشخصات فنی در نظر بگیرید و مواردی را که دانستن آنها برای کاربر الزامی است به صورت تیتروار به کاربر بگویید.
این کار باعث میشود که کاربر به اطلاعات طبقهبندیشده دسترسی داشته باشید و این امر میتواند کاربر را ترغیب به خرید کند. ممکن است این موارد در تولید محتوا برای پیج بدلیجات پیشپاافتاده به نظر برسند. اما باید بدانید این نکات بسیار ارزشمند هستند و به موفقیت شما کمکهای زیادی میکنند. بنابراین، بهتر است این موارد را مد نظر داشته باشید و از آنها در زمان تولید محتوا استفاده نمایید.
آیا میتوانم از محتوای بامزه استفاده کنم؟
مسئله دیگری در زمان تولید محتوا برای پیج بدلیجات باید به آن توجه داشته باشید شما میتوانید چاشنی خنده و طنز را به پیج خود اضافه کنید. یکی از مشکلاتی است پیجهای مختلف کاری در فضای اینستاگرام دارند این است که صرفا در فروش تمرکز دارند و موارد دیگر را مورد توجه قرار نمیدهند. اما باید بدانید کاربری که وارد پیج شما میشود فردی است که نیازهای متعددی دارد و شما باید در کنار فروش به نیازهای او توجه داشته باشید. نیاز به خنده و تجربه حس خوب یکی از نیازهای اساسی کاربران است که باید به صورت بسیار غیرمحصوص در برخی از محتواهای شما گنجانده شود.
ارائه ویدیو برای استفاده از بدلیجات
یکی دیگر از مواردی که در زمان تولید محتوا برای پیج بدلیجات باید به آن توجه داشته باشید پاسخ به سوالات کاربران است. بسیاری از کاربران سوالات متعددی در این زمینه دارند که چگونه از بدلیجات استفاده کنیم؟ چه کارهایی را انجام دهیم که آنها سیاه نشوند؟ روش درست نگهداری از بدلیجات چیست؟ آیا میتوانیم طول عمر بدلیجات را بالا ببریم؟ این موارد بسیار مهم هستند و اگر در ویدیوها گنجانده شوند نظر مخاطبان زیادی را جلب میکنند و همین امر منجر به فروش زیاد میشود.
چگونه واکنش کاربران را برانگیزیم؟
به طور کلی، در تولید محتوا برای پیج بدلیجات شما باید به فکر برانگیختن واکنش کاربران باشید. فضای اینستاگرام فضایی برای فروش هیجانی است و شما باید دقیقا بر هیجان افراد کار کنید. بهتر است بدانید هر چقدر به این مسئله توجه بیشتری داشته باشید، به همان اندازه به موفقیتهای بیشتری میرسید. با توجه به این موارد توصیه میشود که ابتدا نیازهای کاربران را در نظر بگیرید و سپس بر بخش هیجانی آن در تولید ویدیو تمرکز داشته باشید. این نکته میتواند شما را به موفقیت نزدیک کند و درآمدتان را از فضای اینستاگرام به میزان زیادی افزایش میدهد.
استودیو ایده پردازان، در کنار شما برای تولید محتوا برای پیج بدلیجات
تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در زمینه تولید محتوا برای پیج بدلیجات در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شدهاید برای اینکار شما باید به موارد زیادی توجه داشته باشید. خلاقیت مهمترین مسئلهای است که میتواند کار شما از را کار دیگران برتر سازد و در نتیجه کاربران به سمت شما متمایل میشوند. استودیو ایده پردازان در زمینه تولید محتوا ویدیویی تخصص بسیار زیادی دارد و میتواند به رشد شما کمک کند. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.