mms logo

تولید محتوا برای پیج انگیزشی

تولید محتوا برای پیج انگیزشی

امروزه، افراد در سراسر دنیا به دنبال کسانی هستند که از افرادی که در زندگی خود موفق بوده‌اند الهام بگیرند و بر همین اساس زندگی خود را پیش ببرند. با توجه به این موضوع که اینترنت به یک محصول جهانی تبدیل شده است و فاصله‌ها را از بین برده است، ورود به شبکه‌های اجتماعی گزینه خوبی برای موفقیت در همین زمینه است. تولید محتوا برای پیج انگیزشی یکی از مهمترین مواردی است که این روزها مد نظر قرار گرفته است. اگر شما پیج مناسبی نداشته باشید، حتی اگر زیباترین صحبت‌ها را داشته باشید، هرگز به موفقیتی که مد نظرتان است نمی‌رسید. اما اکنون سوال این است برای تولید محتوا در پیج انگیزشی به چه مواردی باید توجه کنیم!

اینستاگرام ویدیو محور است!

اگر می‌خواهید کار خود را در اینستاگرام شروع کنید، باید به الگوریتم آن توجه داشته باشید. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که بیشتر بر اساس تصویر و ویدیو عمل می‌کند. هر چقدر ویدیوهایی که در اینستاگرام می‌گذارید اثربخش‌تر باشند، به همان اندازه کاربران بیشتری را به سمت کاربران خود می‌کشید. به همین دلیل، شما دیگر نمی‌توانید با استراتژی‌های قدیمی و سنتی در این مسیر به موفقیت برسید و باید به نکات زیادی توجه داشته باشید.

حضور شخص در ویدیو

اگر می‌خواهید تولید محتوا برای پیج انگیزشی شما به خوبی پیش برود، باید ویدیوهایی را تولید کنید که شخصی در آن حضور دارد و صحبت می‌کند. وقتی کاربران می‌توانند چهره فرد را مشاهده کنند، ارتباط بیشتری با آن برقرار می‌کنند. اما باید بدانید شما باید در تولید ویدیو به نور، لوکیشن و صحبت‌های خود توجه داشته باشید. ترکیب این سه با یکدیگر باعث می‌شود که اثربخشی ویدیو‌های خود را بالا ببرید و همین مسئله به موفقیت شما کمک می‌کند.

تولید محتوا برای پیج انگیزشی

توجه به لوکیشن‌های خاص و سازگار با محتوای انگیزشی

برای اینکه بتوانید تولید محتوا برای پیج انگیزشی را به خوبی پیش ببرید، باید ویدیوهای مفهومی خود را در لوکیشن‌های خاص تولید کنید. به طور مثال، شما می‌توانید در یک استودیو باشید که پشت زمینه سبز رنگ است و تنها یک گلدان در آن قرار داده شده است. در این ویدیو شما تصمیم می‌گیرد در مورد آرامش ذهن صحبت کنید. به نظر شما آیا این لوکیشن می‌تواند بر اثربخشی ویدیو شما اثر بگذارد یا خیر! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است و تمامی کسانی که می‌خواهند در این مسیر با موفقیت پیش روند باید این نکات را مد نظر داشته باشند.

استفاده از تصاویر مفهومی در پیج

 زمانی که در در حال تولید محتوا برای پیج انگیزشی هستید، باید به تصاویر مفهومی توجه داشته باشید. بهتر است بدانید شما قرار است اثربخشی گفته‌های خود را بالا ببرید و برای اینکار باید از ابزار مناسب استفاده کنید. به طور مثال، تصور کنید شما می‌خواهید در مورد نگاه مثبت به زندگی صحبت کنید. اگر تصاویر شما مربوط به گلها باشند و در کنار آنها جملات شما بیان شود، اثربخشی بیشتری دارند. زیرا گیاهان به طور بالقوه حس خوبی را انتقال می‌دهند و می‌توانند نگاه مثبت را دو چندان کنند.

برنامه‌ریزی مشخص برای پیج

مسئله دیگری که در زمان تولید محتوا برای پیج انگیزشی باید به آن توجه کنید برنامه‌ریزی مشخص برای پیج است. شما نمی‌توانید ویدیوهای خود را در هر زمان در پیج قرار دهید. برخی از پیج‌هایی که ناموفق هستند در برخی از روزها تعداد زیادی ویدیو بر روی پیج قرار می‌دهند و یک دفعه مدت زیادی هیچ ویدیویی نمی‌گذارند. بی‌شک، این مسئله باعث می‌شود که در کار خود شکست بخورند و همین امر چالش‌های زیادی را برای آنها به وجود می‌آورد. با توجه به تمامی این موارد شما باید با افراد متخصص در تماس باشید و برنامه‌ریزی‌های مشخصی برای پیج داشته باشید.

استفاده از موزیک‌های مناسب

امروزه، این مسئله ثابت شده است که موزیک می‌تواند بر احساس کاربران اثر بگذارد و این مسئله در تولید محتوا برای پیج انگیزشی مشخص‌تر است. هر چقدر موزیکی که انتخاب می‌کنید، با صحبت‌های شما هماهنگی بیشتری داشته باشید، به همان اندازه به موفقیت بیشتری می‌رسید و می‌توانید کاربران زیادی را جذب کنید. با توجه به تمامی این موارد توصیه می‌شود زمان کافی را به این کار اختصاص دهید و موزیکی را انتخاب کنید که با صحبت‌ها و محتوای انگیزشی شما همخوانی دارد. این کار می‌تواند در بلند مدت به موفقیت شما کمک کند.

تعامل با کاربران

مسئله دیگری که در تولید محتوا برای پیج انگیزشی باید مد نظر قرار دهید تعامل با کاربران است. کاربران شما باید احساس کنند که شما جزیی از آنها هستید. اگر احساس کنند که شما تنها صحبت‌هایی را در تئوری می‌گویید و از چالش‌های این حرف صحبتی نمی‌کنید، باید بدانید که تعامل کاربران با پیج شما به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. کاربران باید بتوانند با شما ارتباطات قوی داشته باشند. یکی از راهکارها این است زمانی که ویدیو را بارگذاری می‌کنید، نظر سنجی بگذارید و یا از کاربران بخواهید کامنت بگذارند.

با کاربران‌تان زندگی کنید!

به طور کلی، هدف از تولید محتوا برای پیج انگیزشی و ساخت ویدیو این است که با کاربران خود زندگی کنید. زمانی که کاربران به شما نزدیک می‌شوند، می‌توانند حس بهتری را درک کنند و این مسئله می‌تواند به موفقیت شما کمک کند. گاهی نیاز است که بخش‌هایی از زندگی روزمره خود را به کاربران‌تان نشان دهید. به طور مثال، می‌توانید بخشی از چالش‌هایی را که در کار با آنها رو به رو هستید با کاربران در میان بگذارید و سپس اجرای صحبت‌های انگیزشی خود را در چالش‌های کارب نشان دهید. این موارد می‌توانند به رشد شما کمک کنند و تعامل کاربران با شما را افزایش دهند.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تولید محتوا برای پیج انگیزشی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید برای موفقیت در این زمینه باید ویدیو تولید کنید. تولید ویدیو باید بر اساس پروتکل‌های اینستاگرام صورت گیرد و در این زمینه مواردی نظیر لوکیشن و موزیک اهمیت بسیار زیادی دارند. استودیو ایده پردازان یکی از موفق‌ترین استودیوهایی است که به طور انحصاری در زمینه خدمات تولید محتوا ویدیویی فعالیت دارد و تا به حال با افراد موفق زیادی در این زمینه کار کرده است. شما می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و اطلاعات تکمیلی را از آنها دریافت نمایید.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان استودیو ایده‌پردازان، کمتر از ۲۴ساعت با شما تماس خواهند گرفت.