در سالهای اخیر حتما نام «مستر تیستر» و یا حمید سپیدنام را در بسیاری از شبکههای اجتماعی شنیدهاید. فردی که به دلیل علاقهی شخصی در حوزهی معرفی رستورانها و همچنین بررسی کیفیت غذاهای مختلف پس از مدتی به یکی از معروفترین و مهمترین چهرههای شناخته شده در این زمینه تبدیل شد.
حمید سپیدنام تحصیلات خود را در رشتهی کامپیوتر آغاز کرد اما با گذاشتن یک یادداشت مجازی دربارهی رستورانی در لندن و بازخوردهای مثبت آن متوجه شد که کسب موفقیت یک برند و اهمیت آن در این است که مردم چه چیزی دوست دارند نه این که خودشان به چیزی علاقهمندند! به همین خاطر عمدهی فعالیتهای خود را به سمت چنین ایدهی درخشانی برد و با استفاده از جدیدترین متدها و همچنین هوشیاری و تلاش بسیار، کسبوکار خود را در این حیطه در ایران آغاز کرد و به فعالیت در آن به شکلی موفقیتآمیز ادامه داد. حمید سپیدنام علاوه بر تاسیس برند «مستر تیستر»، هماکنون ریاست هیئت مدیره شرکت کاسپید را نیز بر عهده دارد.
صحبتهای او در استودیو ایدهپردازان دربارهی چالشهایی که در این مسیر پشت سر گذاشت را در این ویدیو با هم تماشا میکنیم:
اگر علاقهمند به حضور در برنامه استودیوگرافی هستید. لطفا اینجا را کلیک کنید.