کسبوکارهای پویا از نفوذ ویدیو در بین مخاطبان خود آگاه هستند!
تحلیل و بررسی نیاز مشتریان اهمیت ویژهای در ساخت تیزر ویدیویی دارد.
ساخت و تولید ویدیو معرفی محصول و تیزر تبلیغاتی بر مبنای فرآیند تولید، چشمانداز سازمان، مقایسه با کالای داخلی و خارجی شکل میگیرد. در سناریو با پرداختن به ویژگیهای و مزایای محصول در ذهن مخاطب اعتمادسازی میکنید.
پیام برند خود را حرفهای انتقال دهید!
تیزرهای ویدیویی با کیفیت، سهم فروش چشمگیر محصولات و خدماتتان را در پی خواهد داشت.
با تجربه دریافتیهایم انتقال که پیام مشخص و جذاب در مدت زمان کوتاه، مخاطب بیشتری را به سمت محصولات شما جذب میکند و حس اطمینان از برند را افزایش میدهد.
ویژگیهای یک تیزر تبلیغاتی موفق
سادگی و قابل فهمبودن
ساده و قابل فهمبودن تیزر ویدیویی بیشترین ضریب نفوذ را در بین مخاطبان و مشتریان شما دارد.
مفهوم مناسب
این بخش را یک سناریو حرفهای و جذاب پیش میبرد. بینندگان و یا مشتریان شما به محتوای و تیزرهای نامفهوم واکنش منفی نشان میدهند. نکتههای مهم و کلیدی در داستانسرایی و ساخت تیزر یکدقیقهای و یا کوتاه وجود دارد تا در کمترین زمان بهترین و بیشترین اثر را روی مخاطب داشته باشد.
کیفیت و جذابیت بصری
نورپردازی، طراحی دکور، انتخاب لوکیشن، طراحی رنگها، فنبیان، موسیفی و تنظیمات دوربین و کارگردانی حرفهای برخی از مشخصههایی هستند که مخاطب شما را پای ویدیو میخکوب میکند و حالا پیام برند و تیزر شما اثربخش به ذهن مخاطب نفوذ میکند.
مدیران و صاحبان حرفهای کسبوکارها دریافتهاند که ویدیو حرفهای و اثربخش موجب محبوبیت، شهرت و ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان میشود.
تولید و ساخت ویدیوهای کوتاه یکی از روشهای زودبازده است. که برای نمایش به مخاطب هدف طراحی و برنامهریزی میشود تا به بهترین شکل ویژگیها و مزایای محصول را منتقل کند.
امروزه شبکههای اجتماعی بهترین و مناسبترین فرصت برای معرفی محصولات و خدمات است.
بسیاری از برندها و شرکتها توانستهاند به خوبی از این پتانسیل استفاده کنند.
ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی به شما و کسبوکارتان کمک میکند تا در کمترین زمان بهترین اثر را روی مشتریان و مخاطبین خود داشته باشید و فروش خود را چند برابر کنید.
فرم ارزیابی و ساخت تیزر تبلیغاتی لطفا فرم زیر تکمیل کنید، با کمال میل آماده پاسخگویی به شما هستیم