mms logo

تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی

تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی

محصولات پوستی یکی از پرطرفدارترین محصولاتی هستند که این روزها در پیج‌های مختلف اینستاگرام به فروش می‌رسند. با توجه به این موضوع که این روزها رقابت در این حیطه بسیار زیاد است، باید شما محتوای خود را به شیوه‌‌ای خاص تولید کنید تا بتوانید مخاطبان را جذب نمایید. بهتر است بدانید امروزه دیگر نمی‌توان با روش‌های قدیمی به موفقیت رسید و شما باید به دنبال ایده‌های ناب و خالص باشید. به همین دلیل، تمامی کسانی که می‌خواهند در این مسیر به موفقیت برسند باید به روش تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اهمیت پوست برای کاربران

افرادی که وارد پیج خرید محصولات پوستی می‌شوند از جمله کسانی هستند که به پوست خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. به طور مثال، آنها می‌خواهند از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنند و یا می‌خواهند روند پیری پوست را به تعویق بیاندازند. همین جا می‌تواند اولین ایده در زمینه تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی شکل بگیرد. اما این ایده چیست؟!

معرفی انواع مشکلات پوستی

شما باید قبل از هر چیز انواع مشکلات پوستی را شناسایی کنید و آنها را در پیج خود قرار دهید. به طور مثال، لک و تیرگی پوست یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است برای تمامی افراد به وجود بیاید و یا چین‌وچروک با بالا رفتن سن خود را بر روی پوست نشان می‌دهد. اگر بتوانید مشکلات عمده را شناسایی کنید و برای آنها محتوا تولید کنید، بی‌شک مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرید.

تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی

ویدیو معرفی محصولات

یکی از مواردی که در زمان تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی باید به آن توجه داشته باشید استفاده از ویدیو است. بهتر است بدانید الگوریتم‌های اینستاگرام این روزها تغییرات زیادی کرده‌اند و محتواهای ویدیویی را بیشتر از محتواهای متنی و یا عکسی نشان می‌دهند. هر چقدر ویدیو شما دارای المان‌های مورد نیاز کاربر باشد، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود پیج شما به عنوان یک پیج مهم به دیگران نمایش داده شود. در پایان، تعداد کاربران بالا می‌رود و شما می‌توانید در فضای پیج خود به فروش بالایی برسید. این دقیقا همان نقطه‌ای است که برای تمامی افراد جالب است و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند. اما باید بدانید ویدیو شما باید دارای ویژگی‌هایی باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

خلاقیت

اولین چیزی که در زمان ساخت ویدیو و تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی باید مد نظر داشته باشید خلاقیت است. خلاقیت از جمله مفاهیمی است که به سادگی نمی‌توان آن را توضیح داد. وقتی می‌گوییم خلاقیت هرگز منظورمان یک کار خاص و یا عجیب نیست. بلکه شما باید تلاش کنید نگاهی متفاوت به تولید محتوا داشته باشید. به طور مثال، تصور کنید شما می‌خواهید کرم لیفت کننده تبلیغ کنید و در کنار آن عکس خانومی را نشان می‌دهید که با استفاده از چنگال تلاش می‌کند پوست خود را بکشد. این عکس می‌تواند در اینستاگرام ویوهای زیادی بخورد.

عدم آنباکسینگ به روش کلاسیک

یکی از اشتباهاتی که در زمان تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی دیده می‌شود آنباکسینگ به روش کلاسیک است. در گذشته، فردی در تصویر می‌ایستاد و سپس محصول را باز می‌کرد و به دیگران نشان می‌داد. اما امروزه این روش دیگر پاسخگو نیست. شما باید با تیم تولید محتوا خود جلسه بگذارید و روش‌های مختلف آنباکسینگ را بررسی کنید. به طور مثال، شاید نیاز باشد دیگر در تصویر صحبت نکنید و با استفاده از فیلمبرداری از جهات مختلف و نمایش نوشتار در مورد ویژگی‌ها محصول جدید را به مخاطب خود معرفی کنید.

ایجاد هیجان (شما به این محصول نیاز دارید)

از جمله مواردی که در زمان تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی باید مد نظر داشته باشید ایجاد هیجان است. شما می‌توانید از طرق مختلف در مخاطبان و کاربران خود هیجان ایجاد کنید که بی‌شک یکی از اینها فیلمبرداری حرفه‌ای است. به طور مثال، شما می‌توانید فیلمی داشته باشید که یک خانوم هر روز صبح که از خواب بلند می‌شود و چین‌وچروک‌ها را در صورتش می‌بینید ناراحت می‌شود. پس از استفاده از کرم شما این چین‌وچروک‌ها رفع می‌شوند و حتی در زمانی که در جمع دوستانش حضور دارد به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. همین مسئله هیجان مخاطبان را بالا می‌برد و اقدام به خرید می‌کنند.

توجه به لوکیشن

مسئله دیگری که در زمان تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی باید به آن توجه داشته باشید لوکیشن است. گاهی یک مبل ساده در یک فضای مینیمال بهترین لوکیشن برای شماست و گاهی نیز شما باید به دل طبیعت بروید تا بتوانید فیلم خود را خلق کنید. هر چقدر فضایی که در آن محتوا تولید می‌شود، همبستگی بیشتری با محصول داشته باشد، به همان اندازه اثر بیشتری خواهد داشت و برای مدت زیادی در ذهن شما باقی خواهند ماند.

عکاسی‌های حرفه‌ای

زمانی که صحبت از تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی می‌شود تهیه تصاویر اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید از تمامی محصولات خود تصاویر حرفه‌ای تولید کنید. اما برای عکس‌ها نیز نیازمند ایده و خلاقیت هستید. به طور مثال، تصور کنید که شما یک کرم دارید که بوی توت فرنگی می‌دهد. اگر در زمان عکاسی یک توت فرنگی در کنار کرم قرار دهید بی‌شک حس خوبی می‌گیرد. گاهی می‌توانید از سوژه انسانی در عکس‌های خود استفاده نمایید. به طور کلی، چیزی که به موفقیت شما در زمان تولید محتوا کمک می‌کند فکر و اندیشه است و تا زمانی که استراتژی‌های خود را به خوبی تعیین نکرده باشید، هرگز نمی‌توانید به موفقیت برسید.

استودیو ایده پردازان، در کنار شما برای تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی

همانطور که متوجه شده‌اید شما برای تولید محتوا برای پیج فروش محصولات پوستی نیازمند عکس‌ها و فیلم‌های بسیار حرفه‌ای هستید. اما یافتن تیم حرفه‌ای برای اینکار شاید کمی دشوار باشد. نگران نباشید. ما در استودیو ایده پردازان خدمات تولید محتوا ویدیویی را به شما ارائه می‌دهید و به شما کمک می‌کنیم در این مسیر به خوبی پیش روید. همکاران ما در ایده پردازان سالیان زیادی است که در این زمینه کار کرده‌اند و دانش و تجربه زیادی را بدست آورده‌اند. این مسئله می‌تواند باعث شود که کار تولید محتوای ویدیویی شما به خوبی پیش برود و شما در پایان از نتیجه کار رضایت خواهید داشت.

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان استودیو ایده‌پردازان، کمتر از ۲۴ساعت با شما تماس خواهند گرفت.