اینستاگرام یکی از قویترین پلتفرمهایی است که میتواند برند شما را به مشتریان بالقوه نشان دهد و شما را به یک برند قوی تبدیل کند. در گذشته، فعالیت در اینستاگرام راحت بود و شما میتوانستید به راحتی به رشد برسید. با توجه به این موضوع که این روزها اینستاگرام مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، برای اینکه در این پلتفرم موفق شوید باید به تولید محتوا توجه داشته باشید. یکی از پیجهایی که این روزها مورد توجه قرار گرفته است پیجهای مرتبط با عقد قراردادهای مالی است. به همین دلیل، سوالات زیادی در مورد تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری پرسیده میشود که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.
تمرکز بر ویدیو
در همین ابتدا به شما میگوییم اگر میخواهید برای تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری اقدام کنید باید بر تولید ویدیو توجه داشته باشید. اینستاگرام بر اساس ویدیو و تصویر کار میکند و پیجهایی که محتوای ویدیویی و تصویری غنی دارند به زودی به اکسپلور میروند و مورد توجه دیگران قرار میگیرند. اما آیا شما با تولید هر ویدیویی به موفقیت میرسید؟! پاسخ به این سوال قطعا منفی است و شما در زمان تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری باید به موارد متعددی توجه داشته باشید.
طول ویدیو کوتاه باشد!
یکی از مهمترین مواردی که توصیه میشود در زمان تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری به آن توجه داشته باشید طول ویدیو است. امروزه، دیگر کسی زمان زیادی را به مشاهده ویدیو اختصاص نمیدهد و اگر شما به این مسئله توجه نداشته باشید بخش زیادی از مشتریان خود را از دست میدهید. توصیه میشود ویدیو شما بین ۱ تا ۳ دقیقه باشد. البته باید بدانید این امر بدین معنا نیست که شما نمیتوانید ویدیوهای طولانیتر داشته باشید. برای تولید ویدیوهای طولانی استراتژیهای کاری شما بسیار مهم هستند.
المانهای ویدیو با محتوا همخوانی داشته باشد!
مورد دیگری که در تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری باید مد نظر قرار دهید المانهایی است که در ویدیو به کار میروند. به طور مثال، شما میخواهید در یک ویدیو به این موضوع بپردازید که یک کارمند در عقد قرارداد به چه مواردی باید توجه داشته باشد. بیشک، برای اینکه این ویدیو را درست کنید باید به یک لوکیشن مرتبط بروید و حتی از افرادی استفاده کنید که در جایگاه کارمند هستند. این مسئله جذابیت ویدیو را برای مخاطبانتان بالا میبرد.
نکات جذاب را هدف قرار دهید!
از جمله مواردی که توصیه میشود در زمان تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری به آن توجه ویژهای داشته باشید نکات جذاب هستند. به طور مثال، بحث بیمه یکی از مواردی است که برای بسیاری از افراد مهم است و همین امر باعث شده است همواره مورد توجه قرار گیرد. اگر میخواهید یک ویدیو جذاب تولید کنید میتوانید موضوع بیمه را مد نظر قرار دهید و به این مسئله بپردازید که یک کارمند چه حقوقی دارد و کارفرما به چه مواردی باید پایبند باشد.
شروع هیجانی داشته باشید!
هیچچیز مانند شروع هیجانی نمیتواند ویدیو شما را مورد توجه مخاطبانتان قرار دهد و این مسئله در تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری بسیار مهم است. به طور مثال، تصور کنید شما با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد یک موضوع جذاب برای ویدیو خود انتخاب کردهاید: آیا کارفرما موظف است کارمند را بیمه کند؟! سپس ویدیو خود را با این سوال آغاز کنید و برای چند ثانیه ذهن مخاطب را درگیر کنید که آیا کارفرما باید این کار را انجام دهد یا خیر! این کار باعث میشود ویدیو شما بیش از پیش مورد توجه مخاطبانتان قرار گیرد.
به مشکلات بپردازید!
از موارد دیگری که در زمان تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری باید به آن دقت داشته باشید پرداختن به مشکلات و سوالات مخاطبانتان است. اگر شما در زمینهای محتوا تولید کنید که مخاطبانتان آگاهی لازم دارند و نیازی به آن ندارند هرگز مورد توجه قرار نمیگیرید. بهتر است پایه کاری خود را به گونهای بنا کنید که برای مخاطب جا بیاندازید پاسخ تمامی سوالات آنها نزد شماست. این امر باعث میشود آنها ناخودآگاه به سمت کسبوکار شما متمایل شوند و همین امر به موفقیت شما کمک میکند.
اینستاگرام محلی برای آموزش نیست!
کسانی که میخواهند برای تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری اقدام کنند باید به موضوع مهمی توجه داشته باشند: اینستاگرام محلی برای آموزش نیست! شما در اینستاگرام میتوانید مخاطب را با خودتان درگیر سازید و برندتان را به آنها نشان دهید. اما برای آموزش باید به دنبال راهکارهای دیگری باشید. به طور مثال، شما میتوانید دورههای آموزشی خود را بسازید و سپس با اطلاع رسانی در پیج آنها را به فروش برسانید. همچنین، میتوانید سمینارهای آموزشی خود را برگزار کنید و در پیجی که مخاطبانتان حضور دارند و از قبل آماده شده است اطلاع رسانی انجام دهید.
آیا تولید ویدیو به موفقیت در اینستاگرام کمک میکند؟
زمانی که صحبت از تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری میشود همواره این سوال پرسیده میشود آیا تولید ویدیو به موفقیت در اینستاگرام کمک میکند. پاسخ به این سوال به شرطی مثبت است که به نکات مهم در تولید ویدیو توجه داشته باشید. بهتر است بدانید امروزه الگوریتمهای اینستاگرام تغییرات زیادی کرده است و بیشتر ویدیو محور شده است. در نتیجه، اگر شما از ویدیو به خوبی استفاده نمایید میتوانید برند خود را به مشتریان بالقوه خود نشان دهید و به رشد برسید. بهتر است در این راستا از یک تیم تولید محتوا ویدیویی متخصص مشورت بگیرید تا کارهای خود را هدفمند پیش ببرید.
استودیو ایده پردازان در کنار شما برای تولید محتوا ویدیویی
تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تولید محتوا برای پیج قراردادهای مالی و کاری در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شدهاید برای اینکه بتوانید در این زمینه به موفقیت برسید باید به نکات مهمی از جمله طول مدت ویدیو، نکات جذاب، شروع هیجانانگیز و بررسی مشکلات توجه داشته باشید. استودیو ایده پردازان خدمات تولید محتوا ویدیویی را به شما ارائه میدهد و باعث میشود که در این مسیر به خوبی پیش بروید و رشد کاملی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تولید محتوا ویدیویی میتوانید با کارشناسان ما در استودیو ایده پردازان در تماس باشید.