mms logo

استودیو مدرسان و اساتید برتر

رویداد آنلاین

در استودیو ایده‌پردازان رویدادها و یا وبینارهای شما به صورت حرفه‌ای و متفاوت، طراحی و کارگردانی می‌شود.

ساخت و تولید دوره‌های آموزشی

استودیو ایده‌پردازان مراحل تولید دوره‌های آموزشی(آنلاین و غیرحضوری) شما را سرعت می‌بخشد. بلافاصله پس از ضبط و تدوین حرفه‌ای توسط کارشناسان استویدیو، محتوای کامل دوره و تیزر دوره به شما تقدیم خواهد شد. در کمترین زمان آموزش‌های با کیفیت تولید و به‌سرعت بفروشید.

تولید محتوا ویدیویی

اگر در پی معرفی اثربخش و فروش بیشتر آموزش‌های خود هستید. تولید محتوای ویدیویی کوتاه و حرفه‌ای یکی از پرقدرت‌ترین ابزارها برای برندسازی و ایجاد اعتماد است.

پوشش تصویری و پخش‌زنده

استودیو ایده‌پردازان به بازاریابی، فروش و بیشتر دیده‌شدن همایش و یا دوره حضوری‌تان شتاب می‌دهد. ‌از ابتدا رویداد تا انتهای مسیر با خدماتی همچون طراحی و ساخت تیزر همایش، فیلم‌برداری سمینار، پوشش‌زنده، مصاحبه، گفت‌وگو و عکاسی با کارگردانی حرفه‌ای در کنارتان هستیم.

سالن همایش و کافه‌کلاس

کانون اختصاصی مدیران و اساتید برتر، محلی شیک و دنج برای صبحانه و جلسه‌های کاری، فضایی اختصاصی برای کلاس‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های خبری به همراه استودیو پیشرفته

همکاری استودیو ایده‌پردازان

با مدرسان و اساتید برتر کشور


    نام و نام خانوادگی


    شماره تماس


    زمینه آموزشی


    حوزه فعالیت


    وب‌سایت


    اینستاگرام


    توضیحات


    گلچینی از وبینارها و رویدادهای آنلاین

    تعداد ویدئو تولید شده
    0
    دقایق ویدئوی تولیدی
    0
    تعداد بازدید ویدئو
    0
    تعداد دنبال‌کنندگان
    0

    همکاری استودیو ایده‌پردازان با:

    توضیحات بیشتر و رزرو

    به انتخاب هوشمندانه‌ی شما برای استفاده از خدمات استودیو تبریک می‌گوییم. لطفا فرم زیر را تکمیل کنید، کارشناسان پخش‌زنده به‌زودی و طبق الویت با شما تماس خواهند گرفت. (تکمیل این فرم هیچ تعهدی برای شما ایجاد نمی‌کند.)