mms logo

برنامه‌ی ایده‌پردازان | مصاحبه با تپسل

شرکت پگاه داده‌کاوان شریف در سال ۹۴، محصول جدیدی با عنوان تپسل و با هدف ارائه‌ی سرویس تبلیغات ویدئویی درون‌برنامه‌ای به بازار داد. این شرکت پس از مدتی با گسترش فعالیت خود در تبلیغات دیجیتال باعث شد بسیاری از برندها و کسب‌وکارهای ایرانی با آن‌ها همکاری کنند. در این برنامه با سه محصول تپسل، مدیا اَد و تگرو و چالش‌ها و مزایا و معایب تبلیغات در فضای دیجیتال بیشتر آشنا می‌شویم.

قسمت اول مصاحبه با تپسل

قسمت دوم مصاحبه با تپسل

نظرات کاربران

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان استودیو ایده‌پردازان، کمتر از ۲۴ساعت با شما تماس خواهند گرفت.