mms logo

استودیو مدیران و کارآفرینان

ویدیومارکتینگ

ویدیو مارکتینگ رویکردی راهبردی برای مدیران و کارآفرینان است. با تولید و نشر محتوا ویدیویی مخاطبان هدف خود را جذب، حفظ و تبدیل به مشتری می‌کنید. ویدیو مارکتینگ، استفاده‌ی خلاقانه از ویدیو در جهت اهداف بازار و کسب‌وکار شماست. بازدید به تنهایی موجب بازاریابی ویدیویی و فروش نمی‌شود. تجهیزات حرفه‌ای و تدوین تنها بخشی از کار است.

ویژه برنامه مدیران

یکی از بهترین روش‌ها برای برندسازی و دیده‌شدن، حضور در برنامه‌ها ویدیوهای حرفه‌ای است، در این برنامه‌ها مخاطبین و مشتریان با مدیران و بنیانگذاران کسب‌وکار به‌شکلی اثربخش و ماندگار آشنا می‌شوند و این امر موجب برقراری ارتباط با آن شرکت و محصولات می‌شود. این روش تاثیر به فوق‌العاده‌ای در برندسازی و فروش بیشتر خواهد شد.

پوشش تصویری و پخش‌زنده

امروزه ارتباط زنده و تصویری با مشتریان به‌یک باید تبدیل شده است. با برگزاری نشست‌های خبری، قرعه‌کشی آنلاین، پاسخگویی به مشتریان و یا معرفی محصولات، هر چه بیشتر در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید.

ساخت تیزر تبلیغاتی

استودیو ایده‌پردازان به بازاریابی، فروش و بیشتر دیده‌شدن همایش و یا دوره حضوری‌تان شتاب می‌دهد. ‌از ابتدا رویداد تا انتهای مسیر با خدماتی همچون طراحی و ساخت تیزر همایش، فیلم‌برداری سمینار، پوشش‌زنده، مصاحبه، گفت‌وگو و عکاسی با کارگردانی حرفه‌ای در کنارتان هستیم.

سالن همایش و کافه‌کلاس

کانون اختصاصی مدیران و اساتید برتر، محلی شیک و دنج برای صبحانه و جلسه‌های کاری، فضایی اختصاصی برای کلاس‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های خبری به همراه استودیو پیشرفته

پوشش تصویری

پخش‌زنده و تیزرهای تبلیغاتی


    نام و نام خانوادگی


    شماره تماس


    نام شرکت


    سمت


    حوزه فعالیت


    وب‌سایت


    اینستاگرام


    گلچینی از وبینارها و رویدادهای آنلاین

    تعداد ویدئو تولید شده
    0
    دقایق ویدئوی تولیدی
    0
    تعداد بازدید ویدئو
    0
    تعداد دنبال‌کنندگان
    0

    همکاری استودیو ایده‌پردازان با:

    توضیحات بیشتر و رزرو

    به انتخاب هوشمندانه‌ی شما برای استفاده از خدمات استودیو تبریک می‌گوییم. لطفا فرم زیر را تکمیل کنید، کارشناسان پخش‌زنده به‌زودی و طبق الویت با شما تماس خواهند گرفت. (تکمیل این فرم هیچ تعهدی برای شما ایجاد نمی‌کند.)